Image

ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΗ & VEGAN ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να ακολουθήσουν μία διατροφή χωρίς κρέας.

Η χορτοφαγία είναι εκτός από μία διατροφική συμπεριφορά και μια στάση ζωής για πολλούς και μέσω αυτής εκφράζονται θρησκευτικές, κοινωνικές ή ακόμα και πολιτικές αντιλήψεις.
Image
Χαρακτηρίζεται από τη μη κατανάλωση κρέατος, πουλερικών ή και των υποπροϊόντων τους. Κάποιες άλλες μορφές χορτοφαγίας αποκλείουν τα ψάρια – θαλασσινά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αυγά ακόμα και το μέλι.

Για να αποφευχθούν προβλήματα υγείας είναι σημαντικό να υπάρχει κάλυψη των διάφορων θρεπτικών συστατικών μέσω μίας διατροφής η οποία θα περιλαμβάνει ποικιλία λαχανικών, φρούτων, καρπών και σωστών συνδυασμών μεταξύ των τροφίμων.
Image
Οι χορτοφάγοι και οι vegans κινδυνεύουν από έλλειψη διάφορων θρεπτικών συστατικών όπως η B12, ο σίδηρος, το ασβέστιο και η βιταμίνη D.

Ας μη ξεχνάμε πως μέσω μίας σωστής χορτοφαγικής διατροφής εκτός από τα οφέλη για το ίδιο μας το σώμα, προστατεύουμε και τον πλανήτη μας!

ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΗ & VEGAN ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να ακολουθήσουν μία διατροφή χωρίς κρέας.

Η χορτοφαγία είναι εκτός από μία διατροφική συμπεριφορά και μια στάση ζωής για πολλούς και μέσω αυτής εκφράζονται θρησκευτικές, κοινωνικές ή ακόμα και πολιτικές αντιλήψεις.
Χαρακτηρίζεται από τη μη κατανάλωση κρέατος, πουλερικών ή και των υποπροϊόντων τους. Κάποιες άλλες μορφές χορτοφαγίας αποκλείουν τα ψάρια – θαλασσινά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αυγά ακόμα και το μέλι.

Για να αποφευχθούν προβλήματα υγείας είναι σημαντικό να υπάρχει κάλυψη των διάφορων θρεπτικών συστατικών μέσω μίας διατροφής η οποία θα περιλαμβάνει ποικιλία λαχανικών, φρούτων, καρπών και σωστών συνδυασμών μεταξύ των τροφίμων.
Οι χορτοφάγοι και οι vegans κινδυνεύουν από έλλειψη διάφορων θρεπτικών συστατικών όπως η B12, ο σίδηρος, το ασβέστιο και η βιταμίνη D.

Ας μη ξεχνάμε πως μέσω μίας σωστής χορτοφαγικής διατροφής εκτός από τα οφέλη για το ίδιο μας το σώμα, προστατεύουμε και τον πλανήτη μας!