Do Eat Right! Ένα event για την υγιεινή διατροφή

Το Σάββατο 11/01 είχα την χαρά να συμμετάσχω σ ένα όμορφο event που έλαβε μέρος στο ξενοδοχείο Selina στην Μακρινίτσα Πηλίου.

Με θέα τον Βόλο φτιάξαμε μία όμορφη παρέα και με θέμα το πρωινό γεύμα συζητήσαμε για την σημασία του πρωινού δοκιμάζοντας τις υπέροχες vegan και gluten- free λιχουδιές που ετοίμασε η ομάδα του Anthema The Healthy Food Lab.

Μας περίμεναν χυμοί ψυχρής έκθλιψης και smoothies με υλικά που δεν είχαμε σκεφτεί πόσο ωραία μπορούν συνδυαστούν και να μας δώσουν τα πλούσια οφέλη τους. Για παράδειγμα ποιος περίμενε ότι ο μαϊντανός θα έμπαινε σε ένα χυμό. 

Ο μαϊντανός λοιπόν μας προσφέρει βιταμίνη C, βιταμίνη Α και είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά.

Δοκιμάσαμε βούτυρα καρπών όπως αμυγδάλου και μαύρου ταχινιού. Βάζοντας τα στο πρωινό λαμβάνουμε καλά λιπαρά καθώς και καλή ποσότητα φυτικής πρωτεΐνης, κάτι πολύ σημαντικό ειδικά για τους vegan.

Ας δούμε όμως ενδεικτικά τα οφέλη του πρωινού γεύματος στην διατροφή μας:

-Μέσα από έρευνες έχει φανεί ότι τα άτομα που παραλείπουν το πρωινό γεύμα τείνουν να έχουν μεγαλύτερο βάρος σε σχέση με όσους καταναλώνουν.

- Βοηθάει να διατηρήσουμε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά. 

- Μειώνει την ανάγκη μας για τσιμπολόγημα μιας και μας παρέχει όλες τις απαραίτητες θερμίδες και θρεπτικά συστατικά για το ξεκίνημα τις ημέρας μας.

- Η σημασία του είναι μεγάλη και για τα παιδιά μιας και φαίνεται να έχει όφελος σε σχέση με την σχολικής τους απόδοση, την ικανότητα προσοχής και την μνήμη.

Προτεινόμενες επιλογές:

- Ένα ντόπιο γιαούρτι με βρώμη, ξηρούς καρπούς και κάποιο φρούτο εποχής.

- Γάλα αμυγδάλου, κάνναβης ή οποιοδήποτε άλλο φυτικό για τπους χορτοφάγους + ψωμό ολικής + ταχινίνι ολικής 

-  Ένα σάντουιτς με αβοκάντο και αυγό ή τυρί 

-  Smoothie με φυτικό γάλα, φρούτο, φυστικοβούτυρο ή άλλο βούτυρο καρπών και κάποιο φρούτο. 

selina 7selina 5


Εκτύπωση